Assalamualaikum.. Salam Ukhwah Fillah

Tuesday, March 8, 2011

Buah Hatiku..

Terkadang rindu datang menjelma..
Aku sukakan kanak-kanak
sudah ramai anak buah yang pernah kujaga sejak diorang kecil lagi..
Panggilan Cik Zah / Mok Jie / Mok Zah sudah sebati dalam diri ini

Bila namaku meniti di bibir si kecil\
terasa diri ini disayangi dan dihargai
Aku sangat rindukan celoteh anak anak buahku
kenakalan mereka menghiburkan..

tanggal 28 februari yang lepas
kakakku melahirkan anaknya yang kedua
Solehuddin nama diberi
InsyaAllah menjadi anak yang soleh suatu hari nanti

Masih terngiang-ngiang lagi panggilan si kecil
JIe Jie.. anak buahku yang xpandai sebut \mok jie
Amir tersangatlah nakal dan comel
Rasa nak peluk dan cubit je si comel 2..

terkadang ada juga waktu aku berjalan dengan anak bujang akakku
dah umur 18 dan 16 tahun
Tapi lagi tinggi dari aku
Pernah orang tanya anak buahku
Berjalan ng makwe ke..
aku tersenyum sendiri..
=)

Di sini akan ku senaraikan buah hati pengarang jantungku

1) Mohd Faiz
2) Mohd Ikram
3) Mohd Hafizuddin
4) Nurul Nadia Izzati
5) Nur Atirah
6) Wan Mohd Amin
7) Wan Nur Maizatul Nazirah
8) Wan Nur Ainatul Mardhiah
9) Wan Daniel Haikal
10) Wan Nur Fatin Batrisya
11) Mohd Adam
12) Mohd Faris
13) Mohd Amir Amsyar
14) Mohd Lokman
15) Mohd Solehuddin
16) Nur Husna
17) Mohd Nazimi Hairie
18) Nurul Iman Nadirah












No comments:

Post a Comment